Terug naar overzicht

’t Is in de sacoche (geef nooit korting)!

Het is een hardnekkig misverstand te denken dat klanten alleen zaken met u willen doen als u korting geeft. Er zijn juist heel veel goede redenen om nooit korting te geven.

De 3 vragen die een verkoper het meeste krijgt, zijn:

  1. Hoeveel gaat er nog af?

  2. Als we meer van je producten bestellen, dan krijgen we toch een korting?

  3. Wat is de nettoprijs?

De antwoorden hierop (zouden moeten) zijn:

  1. Niets

  2. Nee

  3. De prijs die ik u net heb gegeven

Hoe ga je als verkoper om met de gevreesde kortingsvraag? In deze keynote ontdek je hoe ermee om te gaan en krijg je 10 alternatieven om een kortingsvraag om te zetten in een duurzame verkoop.

Wij hebben de beste spreker voor jou

topspreker.be biedt een ruime keuze en heeft steeds de geknipte ambassadrice of ambassadeur om jouw boodschap over te brengen.
Contacteer ons