Waarom klanten komen en blijven komen

“Een klant is nooit kwaad omdat er iets niet lukt, niet kan of niet werkt; hij is kwaad omdat er niet of slecht wordt gecommuniceerd” In deze keynote ontdek je op een inspirerende en verhalende manier hoe je er als organsatie voor zorgt dat je klanten tevreden zijn en een ambassadeur worden van je bedrijf.

Wat is klantgerichtheid en hoe pas je dat toe?

En nog belangrijker : waarom is het de enige manier om succesvol te zijn en het verschil te maken ten opzichte van je concurrenten?

Topspreker: Jan Buermans

 

 

Wij zoeken en vinden de gepaste spreker voor u.

Contacteer ons voor een vrijblijvende aanvraag!

 

topspreker.be biedt een ruime keuze sprekers en heeft steeds de geknipte ambassadrice of ambassadeur om uw boodschap over te brengen. De juiste persoon op de juiste plaats: dat is onze missie. Niets is onmogelijk voor ons:
no misson impossible.

> Contacteer ons

• Bekende gezichten voor grote publieksevenementen
• Presentatoren met een specifieke expertise voor uw evenementen
• Jonge talenten voor promotieacties of lagere budgetten

topspreker.be biedt u de garantie op een evenement dat uw gasten zich nog lang zullen herinneren.